[linux-baslangic] dat dosyasi

---------

From: nuri akar (linuxtr2002@yahoo.com)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 21:19:52 EEST

     iyi aksamlar.ben su an suse 8.1 bir kullamiyorum ve film seyretmede proplem yasiyorum.Söyle ki;film seyretmek icin MPlayer kullamiyorum ve MPlayer .dat dosyalarini acmak istedigimde bu dosya türünün desdeklenmedigine dair ve bir dizi uyarilar geliyor.Fakat ayni dosya türünü harddisk`ten rahatlikla seyredebiliyorum.Su an suse`de xine `de yok.eger yardimci olursaniz sevinirim. Nuri Akar