[linux-baslangic] Re: Ekran kartı install..

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 16:45:43 EEST

    Yusuf GURDAG wrote:
    > Nvidia nın linux için yeni sürümünü indirdim ama nasıl yüklenir bu?
    > Lütfen ilkokul çocuğuna göre anlatın.
    > saygıla.r..
    >
    > Yusuf GÜRDAĞ
    > Pusula Bilgisayar LTD.
    >
    > * yusuf@pusulam.com
    > * www.pusulam.com
    > * (212) 441 89 89
    > Fax (212) 441 66 67

      Sisteme root olarak girin. Dosyayi indirdiginiz yere gidin ve

    "chmod +x dosya_adi" yazin. Sonra da "./dosya_adi" yazarak yukleme
    programi calistirin. Destekledigi bir dagitim kullaniyorsaniz sorun yok.
    Kernel'i kendi derlemek isterse de sistemde kernel-source paketinin
    kurulu oldugundan emin olun.

      /etc/X11/XF86Config-4 , yoksa XF86Config dosyasi icerisinde

    - Modules section da - Load "glx" - yazili olsun.
    - Device "nv" yazan satiri Device "nvidia" yapin.

      Saygilar,
      Onur Kucuk