[linux-baslangic] Re: LiLo+multimedya

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 01:20:38 EEST

    Mon, 21 Apr 2003 22:59:01 +0000 tarihinde "snake" <snake@linux.co.uk> soyle
    yazdi:

    > seklinde kurdugumda bende sorunsuz calisti. ama terminalden mplayer
    > dedigimde yada run ile mplayer acmaya calistigimda parametreleri
    > belirtmemi istedi. mplayer -vcd /mnt/cdrom/avseq01.dat seklinde olmasi
    > gerek sanirim ama bende bunu sormak istiyorum. panel den actigimda
    > herhangi bir sorun yok ancak terminal den acmak icin parametre
    > belirtmeden mesela run a xine calisinca acilmasi gibi mplayer yazip
    > acamazmiyiz acaba? yani windowmaker kullaniyorum ben ve herdefasinda
    > gnome-panel acmak biraz can sikici geldi bana. baska bir yolu varsa
    > soylerseniz sevinirim.
    mplayer komut satirindan calistirmak icin. eger grafik arayuzu ariyorsaniz,
    gmplayer yazip calistirmayi deneyin :-)

    windowmaker'da wmbutton ya da benzeri bir dockapp kullaniyorsaniz ona direk
    parametreleri ile beraber komut satirindan calistirma programini ya da
    gmplayer grafik arayuzunu bir dugmeye baglayabilirsiniz.

    aynisi uygulamalar menusu icin de gecerli.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694