[linux-baslangic] Re: .avi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 08:15:51 EEST

    Mutlu POSLU wrote:
    > .avi dosyalarini cd den izleyebilmeme ragmen.Harddisk`e attigim da izleyemiyorum nedeni ne olabilir.
    > kullandigim program mplayer

      Biraz daha bilgi verebilir misiniz ?

      Hangi dagitim, möplayer in hangi surumu, kaynak koddan mi derlediniz
    yoksa rpm vs. mi kurdunuz

      dosyanin yetkileri okumaniza izin veriyor mu harddiske kopyaladiginizda,

      dosya isminde ilginc karakterler ( þ ð gibi Turkce karakterler bile
    istisna sayilabilir) var mi

      Dosyayi calistirirken mplayer in ciktisi nedir (bir konsolda
    calistirip gorebilirsiniz), calistiramiyorken verdigi hata nedir ?

      Saygilar,
      Onur Kucuk