[linux-baslangic] Re: LiLo+multimedya

---------

From: snake (snake@linux.co.uk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 03:08:45 EEST

    On Tue, 2003-04-22 at 01:20, Doruk Fisek wrote:
    > Merhaba,
    >
    > Mon, 21 Apr 2003 22:59:01 +0000 tarihinde "snake" soyle
    > yazdi:

    > mplayer komut satirindan calistirmak icin. eger grafik arayuzu ariyorsaniz,
    > gmplayer yazip calistirmayi deneyin :-)
    >
    > windowmaker'da wmbutton ya da benzeri bir dockapp kullaniyorsaniz ona direk
    > parametreleri ile beraber komut satirindan calistirma programini ya da
    > gmplayer grafik arayuzunu bir dugmeye baglayabilirsiniz.
    >
    > aynisi uygulamalar menusu icin de gecerli.

    uygulamalar icin tuslarim var ancak benim kafa komutla acmaya takilinca
    bir kez acip onuda icon seklinde koymai akil edemedim:) ama icon yapmis
    olsam bile sonucta kafama takilicakti hangi komutla acildigi onuda
    ogrenmis olduk tesekkurler:)
    birde su gui ile sordugum soruya cevap alabilirsem cok sevincem:)
    tekrar sorim en iyisi
    mplayer-0.90-1.i386.rpm isimli paketi kurmadim ben. bununla
    mplayer-gui-0.90-1.i386.rpm arasindaki fark nedir acaba?
    simdiden tesekkurler:)