[linux-baslangic] Chip Ozel Linux QF=FDso-8859-9=3Fq=3FSay=FDs=FD=3F=?=

---------

From: Serkan ALTURK (serkan@ckareteknoloji.com)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 19:12:55 EEST

    Selamlar ;

            Bugün chip dergisinin özel sayısını aldım ve cd nin üzerinde yazan RedHat 9.0
    yazan cd nin içerisindeki sanırım biraz farklı çünkü cd içerindeki README
    dosyasının başlığı aynen şöyle :

    Red Hat Linux/x86 8.0.94 (Phoebe )

            Bu da anlaşılıyorki cd beta sürümü zaten yüklemeye başlayıncada kendisi
    söylüyor bu yanlışlık mı yoksa alelen bir kandırmaca mı diye sormak için
    telefon numarası olan (0212) 217 93 71 telefonu aradım sanırım mesaileri
    saatlerinde değiller artık pazartesi günü tam bilgi alıp dergi kapağında ve
    cd üzerindeki yazı ile cd içerisinde bulunan farklılığı soracağım.

    Not : Az kalsın Mandrake Linux umden olacaktım :)