[linux-baslangic] Re: export display

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 13:04:39 EEST

    tesekkurler ayrintili aciklamaniz icin. buna bagli bir
    iki soru daha sorayim.. :)

    X sunucu calisiyor olmasi demek runlevel'inin 5'te mi
    olmasi demek?

    ssh ile sunucuya bağlanıp X programi calistirdigim
    zaman gelip giden bilgiler bu ssh uzerinden mi
    gidiyor?

    bilgisayarda X kullanirken birden fazla ekran
    kullanabilir miyim? ctrl+alt+f7 gibi f8-f9 falan da
    olabilir mi? bunu şunun için soruyorum, farklı
    kullanicilarla login olmam gerekiyor, devamli aç kapa
    zor oluyor. :)

    epey basinizi agrittim ama kusura bakmayin.
    umarim bunlar benim gibi baskalarinin da isine
    yariyordur.

    tesekkurler,
    fr.