[linux-baslangic] Re: dosya paylastirma

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 14:21:49 EEST

    fr wrote:
    > selamlar,
    >
    > rpmleri bir linuxa yükledim. bunlari diger linuxlarla
    > nasil paylasabilirim? ftp gibi degil de, cd mount eder
    > gibi bir yol var mi?
    >
    > tesekkurler,
    > Fr.

    Yüklediğiniz yerde NFS var ise, orayı istemciden mount edersiniz. "cd
    mount eder gibi" ye en yakın bu olsa gerek. İstemci açısından sanki
    yerel diskmiş gibi görünür.

    Yüklediğiniz yerde FTP var ise, rpm FTP konuşur rpm -Uvh
    ftp://ftp.bizimfirma.com.tr/*rpm

    Yüklediğiniz yerde HTTP var ise, rpm HTTP konuşur: rpm -Uvh
    http://www.bizimfirma.com.tr/*rpm

    gibi.

    Esen kalın,
    Deniz