[linux-baslangic] Re: digital unix`e red hat kurulumu

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 15:17:54 EEST

    Selamlar
    Ben olsam digital unix kullanirdim ama sebebi kolayligindan degil =
    bulunamamasindan. TTNET serverleri haric hic digital unix gormedim =
    kullanmadim kurmadim. Bence Redhat kullanmaktansa onu kullanip ogrenin. =
    Zira sparc a Redhat 6.2 kurdum ve CD den boot etmek icin oyle seyler =
    istiyor ki insanin 3 4 eli olmasi lazim yapabilmek icin. =
    (Ctrl+alt+f1+pause ye ayni anda basabilmek gibi). Eger Digital Unix de =
    boyleyse pek tavsiye etmem :o). Ayrica dedigim gibi RedHat her yerde =
    kullanirsiniz biraz Digital unix deneyiminiz olsun bence. Sonuca FTP =
    server yonetmek cok karmasik bisey degil ve yapabilirsiniz gibime =
    geliyor.