[linux-baslangic] Re: Windowmaker Sorunum

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 12:21:56 EEST

    Tue, 15 Apr 2003 01:16:25 -0700 (PDT) tarihinde Veli "Akçakaya"
    <vakcakaya@yahoo.com> soyle yazdi:

    > Windowmaker'a root şifresi ile giriş yapıyorum. XMMS'i
    > çalıştırmak istediğimde Windowmaker resetleniyor.
    > Windowmaker üzerinden IceWm'i çalıştırıp XMMS'i öyle
    > çalıştırıyorum. Daha sonra tekrar WM'a dönüyorum ve
    > sorun çıkmıyor.
    > Bu arada WM'i farklı bir kullanıcı ile açtığım zaman
    > aynı sorunu yaşamıyorum.
    > WM'deki sorunun kaynağı ne olabilir.
    home dizininizde GNUStep altinda windowmaker'in ayarlari, .xmms dizini
    altinda da xmms'in ayarlari bulunuyor. o ayar dosyalarindan biri bozulmus
    olabilir.

    baska bir kullanici ile actiginizda baska bir home dizini kullaniliyor ve
    ayarlar kullanilmiyor.

    ayarlari kaldirirsaniz (o dizinleri) tekrar kendiliginden olusturulurlar
    (ama varsa ozellesmis ayarlarinizi kaybedersiniz). dagitiminiz sizin icin
    yapmiyorsa windowmaker ayarlarini ilk sefer icin olusturmak icin
    wmaker.inst komutunu calistirmaniz gerekebilir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694