[linux-baslangic] Windowmaker Sorunum

---------

From: Veli (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 11:16:25 EEST

    Merhabalar,
    Windowmaker'a root şifresi ile giriş yapıyorum. XMMS'i
    çalıştırmak istediğimde Windowmaker resetleniyor.
    Windowmaker üzerinden IceWm'i çalıştırıp XMMS'i öyle
    çalıştırıyorum. Daha sonra tekrar WM'a dönüyorum ve
    sorun çıkmıyor.
    Bu arada WM'i farklı bir kullanıcı ile açtığım zaman
    aynı sorunu yaşamıyorum.
    WM'deki sorunun kaynağı ne olabilir.
    Teşekkürler...