[linux-baslangic] Re: Red hat 9 & Mandrake 9.1

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 02:06:57 EEST

    Mon, 14 Apr 2003 01:13:07 +0300 tarihinde
    Deniz Akkus Kanca <deniz@arayan.com>' in yazdıkları:

    > Redhat gerek GNOME, gerek KDE'yi değiştiriyor ve hemen hemen aynı
    > görüntüye sahip halde sunuyor (Bluecurve). Örneğin normalde web
    > tarayıcı olarak GNOME'da galeon, KDE'de konqueror gelir, Mozilla'yı
    > siz isterseniz ayrıca kurarsınız. Redhat bunu değiştiriyor, her
    > ikisinde de Mozilla kullanıyor. Bluecurve'ü sevenler var, sevmeyenler
    > var. Normal/standart KDE/GNOME haline getirmek kolay. Ben Bluecurve'ü
    > sevdim, çünkü genelde benim ayrıca kurduğum programlar standart
    > bütünün parçası haline getirilmiş.

    mandrake de de galaxy var :) ayrıca bluecurve den daha hoş bence (mdk
    daki mavi tonu daha hoş :))) bluecurve de güzel aslında zamanında az
    aramadım mandrake için bluecurve benzeri bir paket(freecurve ;-))
    herneyse programlar bakımından mdk da hem gnome da hemde kde altında
    mozilla olsun dememişler... her ikisinde de standart tarayıcılar var...
    ama en azından menüler aynı (7.0 da kullanmaya başladım o zamanlardan
    beri aynı menü :))

    --
    Erçin EKER
    Free your mind, use free software!!