[linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sun 13 Apr 2003 - 01:43:45 EEST

    Selamlar..

    Guzel dusunuyorsunuz. Ama odul mekanizmasi getirince, diyelim ki bana odul verdiniz, digerleri "Bana neden verilmedi ?" demezlermi ?..

    Bence en guzel odul, yazilan cevaplara, "Evet boyle yaptim ve oldu" seklinde yazmak, dilerseniz sonuna bir "tesekkur" etmek olacaktir. En buyuk odul ise, sizinde o bilgiyi daha sonra baskalariyla paylastiginizi gormek olacaktir.

    Saygi ve sevgiler...

    12 Apr 2003 22:30 EEST tarihinde yazmışsınız: