[linux-baslangic] Yardim lutfen!!

---------

From: QYrd=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Fri 11 Apr 2003 - 12:56:03 EEST

    MUSTEK ScanExpress 6000P tarayıcı sahibiyim. Bu tarayıcıyı Windows 2000
    ve MandrakeLinux 9.1'de kullanabilmem için gerekli yazılım ve sürücülere
    sahip değilim. Tarayıcı ile gelen kutudan çıkan CD Windows 98'de
    çalışmakta. Ancak MUSTEK firmasının Web sayfasından yaptığım araştırma
    neticesinde bu tarayıcı'nın Windows 2000'de çalışmadığını öğrendim.
    Ayrıca, MandrakeLinux 9.1 sistemi'nde "Mandrake Control Center"dan da
    Mandrake'nin bu versiyonu'nun bu tarayıcıyı desteklemediğini öğrendim.
    Ne yazık ki gücümüz daha iyi bir tarayıcı almaya yetmediği için sorunlar
    çıkıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Sevgi ve saygılarımla.

    Yrd.Doç.Server Acim
    İnönü Üniversitesi - MALATYA