[linux-baslangic] mandrake 9.1 install

---------

From: Turgut Yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 10 Apr 2003 - 14:12:37 EEST

    sirkette bulunan makinama daha once suse 8.1. kurmustum. sorunsuz kurulmustu
     (ethernet kartini otomatik taniyamami=FEti)
     mandrake 9.1 kurayim dedim. oda ethernet kartini tanimadi. ama birde
    ekran kartimi tanimadi (s3 trio 3d/2x 86c362) listesindede yoktu( 86c362 )
    (yada ben goremedim).
    bu sebeple x ortamida acimamaktadir.