[linux-baslangic] Re: Bir Qayla=F0=FDn=20sorular=FD?=

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 19:32:57 EEST

    Salı 8 Nisan 2003 11:44 sularında, E& Erdem şunları yazmıştı:
    > düşünüyorum. Nilgün: Ben balık tutmayı öğrenmek istiyorum! :)

    Balık tutmak için http://www.belgeler.org a bir ağ atın :-)

    Buradaki paketlerimizden size uyan birini indirin.
    İçinde işinize yarayacak bilgiler mutlaka vardır.
    Örneğin Linux Sistem Yöneticisinin Kılavuzu'nu mutlaka
    okumalısınız. Onu okuyup bilgiyi özümledikten sonra
    bu listeye pek ihtiyacınız kalmaz.

    Esen kalın,
    Nilgün