[linux-baslangic] Re: Bir Qayla=F0=FDn=20sorular=FD?=

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 12:06:40 EEST

    oneriler icin cok tesekkurler. Aslinda ben de baska bir surumun (zor
    oldugunu bilmekle birlikte Debian dusunuyorum) daha guncel bir paketini
    kurmaya karar verdim. Baslangicta RedHat onerilmisti. Ben de kitapcilarda
    sadece bununla ilgili bir kitap bulabildigim icin onu tercih etmistim.
    Aklimca eski bir surumle baslamanin ozunu kavramak konusunda daha zorlayici
    olacagini da dusunmedim degil. Bir takim seylerde oldu da. Ama bu yasadigim
    sorunlari katlanabilir kilmiyor tabii.

    Dedigim gibi kisa surede daha guncel bir paket kuracagim. Ama aradaki sure
    boyunca bu sistemi deneme tahtasi olarak kullanmayi dusundum. En azindan
    yeni paketlere bir takim seyleri ogrenmis olarak girmek icin.

    Tekrar tesekkurler...

    >From: Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: Bir çaylağın soruları
    >Date: Mon, 07 Apr 2003 11:51:54 +0300
    >

    > Merhaba,
    >

    > Sorulariniza cesitli cevaplar gelmis, ancak genel olarak soruna
    >baktigimizda Devrim arkadasimizin da vurguladigi onemli bir noktaya
    >dikkat cekmek istiyorum. Malesef bu hatalar Turkiye'de cok sik
    >yapilmakta, ve sizin linux'un gercek keyfine varmaniza engel olmakta.
    >

    > - Cok cok eski bir dagitim kullaniyorsunuz. Redhat 7.1 uzerine 7.2,
> [...]

    Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*