[linux-baslangic] Re: Kalp Hastalıklarında EECP Tedavisi

---------

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 12:42:45 EEST

    Merhabalar,
    Kayıtlara geçmesi açısından söylüyorum, genel olarak liste yöneticisinin
    tek tek e-mailları yönetmesini çok uygun bulmuyorum. Hem liste yöneticisi
    için iş yükü, hem liste için her mesajın gecikmesi vs demek. Bir de etik
    olarak, "sansur" gibi oluyor, hos degil, hele ki dusunce, ifade, ve bilgi
    özgürlüğü taraftari bir toplulukta...

    Ben de bu emaildan rahatsız oldum, ancak benim bu durumlar için önerilerim
    şu şekilde:

    1) Bir "liste kuralları" oluşturulup, daha baştan, insanlar katılırken, ilk
    "hoşgeldin" e-mailinde bunu biliyor olsunlar.

    2) Liste yöneticileri tek tek her maili önceden kontrol etmese de, konu
    disi e-mailleri atanlara "uyari", "gecici e-mail atamama", ve "listeden
    atilma" gibi yaptirimlar uygulayabiliyor olsun...

    Tabi bunlar benim fikirlerim, önerilerim, liste yoneticileri, LKD bu karari
    verir.

    Saygilar,

    Ozer Tayiz.