[linux-baslangic] Re: Slackware konfigirasyon dosyaları yerleri?

---------

From: Q=FDnar_Y=FCz=FCg=FCll=FC?= (yuzugullu@softhome.net)
Date: Thu 03 Apr 2003 - 21:14:40 EEST

    Bence öncelikle lilo yu expert modunda kurmayı deneyin. Slackware 8.1 ve
    9.0 sürümlerinde bazen simple modu başarısız olabiliyor.

    Anlattıklarınızdan bilgisayarınızda iki ide sabit sürücü olduğunu
    anlıyorum. Lilo'nun son sürümleri işletim sistemleri nerede olurlarsa
    olsunlar boot edebilmektedir.

    Eğer windows işletim sisteminiz /dev/hdb1 de ise bunu lilo ya gösterin.
    ister expert modundan yola çıkarak, ister lilo.conf dosyasını edit ederek.

    Bence önce bir fdisk -l deyin ve ekrana çıkanları dikkatle inceleyin.