[linux-baslangic] Re: Slackware konfigirasyon dosyaları yerleri?

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 03 Apr 2003 - 18:00:47 EEST

     "Çınar Yüzügüllü" <yuzugullu@softhome.net> wrote:
    > Ben uzun süre linux dünyasından uzaklaştıktan (askerlik dolayısıyla)
    > sonra slackware 9.0 ile yeni bir başlangıç yaptım. Slackware RedHat
    > ve

    kendim iyice ugrasayim, sonra yazarim demistim; ama demek ki bilgim
    sorunu cozebilecek kadar olamamis...
    dolayisiyla ilk/temel konuda henuz cozemedigim bir sorunu iletmek ve
    yardim almak istiyorum;

    [bilgi]
    makinada iki ayri disk var [\hda ve \hdb ]
    hda;linux; hdb;windows
    baslangicta SuSE 7.1 vardi; lilo sorunsuz olarak olarak aciliyordu.
    sonra slackware 8.1 yuklendi; simdi lilo bir turlu acilista windows'u
    gormuyor!... "LI" deyip kaliyor.. [demek ki geometri sorunu var
    deniliyor]
    hd'lerin ikisi de 20Gb;
    RAM 256;
    cpu cyrix 866
    anakart via [onun icin de linuxta ses yok!. alsa'nin yuklenmesi
    gerekiyor..]

    LBA32; vb.. komutlarinin hicbiri ise yaramadi..

    [gecici cozum]
    artik bios'tan manual olarak mudahale edip linux ya da win acilisini
    yapiyorum..

    [kalici cozum]: ???

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr