[linux-baslangic] Re: yardım please

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 11:08:23 EEST

Merhaba,

Wed, 25 Sep 2002 10:41:27 +0300 tarihinde "ramazan burcakbas"
<rburcakbas@hotmail.com> yazdi:

RB> sistemime gelecek linux 1.0 kurmaya karar verdim ve kurdum fakat şu an
RB> kaldırmak istiyorum fakat nasıl kaldıracağımı bilmiyorum ilk önce
RB> mantıksız gelecek ama fdisk(dos versiyonu) ile biçimlendirmeyi denedim
RB> lünuxun olduğu kısmı ne silebiliyorum ne parçalayabiliyorum bana bir
RB> yardım hardiskimde şu an için önemli bir bilgi yok
linux'u dos'un fdisk'inde non-dos partition olarak gorebiliyor olmaniz lazim.
onu silip yerine bir (win)dos partition yapabilirsiniz.

lilo'yu (linux'u yukleyen program) diskin mbr (master boot record) tabir
edilen yerine yuklediyse dagitiminiz, disk bolumu silmenin yani sira fdisk
programini /mbr parametresi ile calistirirsaniz lilo'yu mbr'tan silecek ve
tamamen linux'tan kurtulacaksiniz :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694