[linux-baslangic] yardım please

From: ramazan burcakbas (rburcakbas@hotmail.com)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 10:41:27 EEST

selam arkdaşlar size çok basit gelebilecek bir soru

sistemime gelecek linux 1.0 kurmaya karar verdim ve kurdum fakat şu an
kaldırmak istiyorum fakat nasıl kaldıracağımı bilmiyorum ilk önce mantıksız
gelecek ama fdisk(dos versiyonu) ile biçimlendirmeyi denedim lünuxun olduğu
kısmı ne silebiliyorum ne parçalayabiliyorum bana bir yardım hardiskimde şu
an için önemli bir bilgi yok

yardımlarınız için teşekkürler