[linux-baslangic] Sorunlara bir yenisi daha

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Sun 08 Sep 2002 - 17:44:26 EEST

Merhaba,
yeni bir sorun aklıma geldi onu yazıyorum.
Sisteme normal bir kullanıcı olarak login olduğumda mesela "eray"
kullanıcısı olarak daha sonra "su" ile root haklarını alıyorum. Fakat ne
biliyim root hakları gibi bazı komutları kullanmak istediğimde (setup,
ifconfig, networkcfg gibi) öle bi komut bulunamadı diyor. Ama sistemden
çıkıp root olarak login olduğumda bu komutları sorunsuz olarak
kullanabiliyorum.
Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim..

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com