[linux-baslangic] Re: internet sorunu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 08 Sep 2002 - 00:37:57 EEST

Merhaba,

Sat, 07 Sep 2002 21:03:56 +0000 tarihinde "Eray YASYERLI"
<eyasyerli@hotmail.com> yazdi:

EY> redhat 7.3 kullanıyorum ethernet kartım da var internete bağlanmaya
EY> çalıştığım zaman hiçbir yeri açamıyorum fakat network ayarlarından
EY> ethernet kartını silince internete sorunsuz olarak çıkabiliyorum.
EY> internete bağlandıktan sonra tekrar kartı ekleyince sorun çözülüyor ama.
EY> Anormal birşey olduğu için sorunu zahmetsizce nasıl halledebileceğimi
EY> bilen birisi belki vardır.
modemle internete baglanmaya calisiyorsunuz sanirim.

ethernet kartiniz icin bir default gateway (ontanimli gecit) ayari yapiyor
olmalisiniz. onu kaldirirsaniz, ethernet kartiniz varken de sorunsuz
modeminizle internete baglanabilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694