[linux-baslangic] internet sorunu

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Sun 08 Sep 2002 - 00:03:56 EEST

merhaba,
redhat 7.3 kullanıyorum ethernet kartım da var internete bağlanmaya
çalıştığım zaman hiçbir yeri açamıyorum fakat network ayarlarından ethernet
kartını silince internete sorunsuz olarak çıkabiliyorum. internete
bağlandıktan sonra tekrar kartı ekleyince sorun çözülüyor ama. Anormal
birşey olduğu için sorunu zahmetsizce nasıl halledebileceğimi bilen birisi
belki vardır.

Şimdiden teşekkürler.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com