[linux-baslangic] Re: merhaba

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Mon 28 Oct 2002 - 08:54:26 EET

kolay gelsin
rpm (Redhat Package Manager)
rpm dosyalarin programlarin suruculerin etc. etc. paketlenmis halidir rpm
ile paketlerin derlenme sorunu yerlerine yerlestirme sorunlari ortadan
kalkar. internetten veya cd den cektiginiz bilmemne.rpm paketini rpm -i
bilmemne.rpm sekli,nde konsoldan kurabilir yada grafik arabirimi olan
 gnorpm yada kpackagemanager gibi) programlara daha gorsel yoldan
kurabilirsiniz
ancak cok acemi iseniz suze yerine daha bildik bir dagitimla baslamanizi
tavsiye ederim redhat gibi mesela. (bu kisisel fikirdir su dagitim bu
dagitim iyidir fikirlerini kapsamaz )