[linux-baslangic] Re: 4 problem

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 09:37:10 EEST

Çarşamba 23 Ekim 2002 14:28 sularında, Omer Ragip Ozkan şunları yazmıştı:
> Merhabalar;
>
> Linux bilgimi derinlestirmek istiyorum, fakat belki de size cok basit
> gelebilecek seyleri bile yapamiyorum....
>
> 1) Temel Linux bilgimi artirabilecegim bir kaynak tavsiye edebilir misiniz?
> (ozellikle console) - Redhat in helplerini denedim fakat tamin edici bilgi
> alamadim...

Selam,

Linux İşletim Sistemi:
http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/archive-tlkg-lis.html

Bu belge biraz eski olmakla birlikte, temel bilgiler bakımından
güncelliğini hala koruyor diyebilirim. Belge epeyce büyük (~500kb).
Bu bakımdan makinanıza indirmek isterseniz, sitemizin paketini (~2MB)
alın derim.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=61526

Esen kalın,
Nilgün