[linux-baslangic] 4 problem

From: Omer Ragip Ozkan (ozkanome@boun.edu.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 16:28:00 EEST

Merhabalar;

Linux bilgimi derinlestirmek istiyorum, fakat belki de size cok basit gelebilecek seyleri bile yapamiyorum....

1) Temel Linux bilgimi artirabilecegim bir kaynak tavsiye edebilir misiniz? (ozellikle console) - Redhat in helplerini denedim fakat tamin edici bilgi alamadim...
2) Suse de Hayes modemi (ext) tanitabilmisken (graphic arayuzden) Redhat ta bunu bir turlu gerceklestiremedim... Acaba nasil yapabilirim?
3) Cd deki .cda uzantili audio dosyalari calabilmeme ragmen xmms de bir turlu windows (fat) uzerindeki mp3 dosyalarimi caldiramadim... Belki Fat yuzunden diyerek 1 mp3 u Linux ext2 alanima aktardim.. artik bu mp3 e windows da da ulasamiyorum :)) Mp3 leri nasil caldiracagim ?
4) Biz 2 bilgisayara birden Linux kurmustuk, fakat biri gayet guzel calisirken birden reset atiyor ve kendini tekrar baslatiyor ? swap alani yetersiz mi acaba diyerek genislettik fakat sonuc alamadik... Bu konudada tavsiyelerinizi bekliyorum...

Tesekkurler...
OMER RAGIP OZKAN
Institute of Biomedical Engineering
Bogazici University, Bebek