[linux-baslangic] Re: Linux Ekran Karti

From: Ümit ÖZMEN (uozmen@marketweb.net.tr)
Date: Tue 22 Oct 2002 - 09:41:45 EEST

linux ekran kart=FDn=FD sonuna kadar zorluyor. Yani limitine kadar kullan=
maya
=E7al=FD=FE=FDyor. Ben de bu tip problem ya=FEam=FD=FEt=FDm. Ekran kart=FD=
 bellek ayarlar=FDn=FD
bi kontrol et derim. Tabi monit=F6r=FCn=FCn tazeleme oranlar=FDn=FDda =F6=
=F0renip onlar=FD
girersen iyi olur.=0D
=0D
sayg=FDlar,=0D