[linux-baslangic] Linux Ekran Karti

From: Bulent AYDIN (bullaydin@gmx.de)
Date: Tue 22 Oct 2002 - 01:10:17 EEST

Iyi gunler,

Ben Suse 8.0 Pro kullaniyorum. Ekran kartim ProSavage KM133 (on Board) ,
malesef ekran da surekli parazit olusuyor (tarama ile ilgili herhalde) .
Ekran karti Windowsda herhangi bir sorun cikartmiyor. Frekanslari ve
cozunurlukleri de degistirmeme ragmen herhangi bir degisiklik olmuyor.
Ekran kartini Linux kendisi buluyor ve yukluyor. Ancak ben bunu degistirip
standart bir VGA driver ile bu karti kullanmak istiyorum.

Bu konuda bana yardimci olursaniz sevinirim.

Kolay gele...