[linux-baslangic] Re: F-Klavye

From: ediz (eatar@tr.net.tr)
Date: Sat 19 Oct 2002 - 23:42:19 EEST

On Saturday 19 October 2002 23:23, you wrote:
> Merhaba,
> Yollad=FD=F0=FDn=FDz linkte s=F6ylenilenleri daha =F6nce denedim. Ayr=FD=
ca pek=E7ok help
> file'larda tan=FDml=FD i=FElemleri g=FCnlerce denedim. Ancak klavye F-T=
urkish
> olarak g=F6r=FCnmesine ra=F0men, klavye Q olarak =E7al=FD=FEmaya devam =
ediyor.
> Te=FEekk=FCrler,

merhabalar,
kendim f klavye kullanmadi=F0im icin bu sorunla hic ilgilenmedim=20
ama bence ilk olarak konsolda f klavye ayarlarini yapmaya baslayin
bende bi cok yardim dosyas=FD okuyup ortali=F0i biraz dagitmistim
sakin sakin en bastan baslayin ve ilk once konsolda uygulamaya baslayin=20
daha sonra X ortamina gecin derim.
Listeden nilgun hanim cevap verir herhalde bu soruya=20
onun bu konuda bilgisi cok genis sorununuz kalmaz gibime geliyor
kolay gelsin