[linux-baslangic] LILO

From: Özcan (vural43@yahoo.com)
Date: Sat 19 Oct 2002 - 16:17:56 EEST

Win2000 kurulu makinama Gelecek2 kurdum ..

ancak lilo aktif hale gelmiyor ..

MBR olarak /dev/hda yi sectim acaba /boot bolumunumu
secmem gerekli ?

birde daha once baska makinada Win2000 ve Gelecek1
kullanmıstım problem yoktu ..

ancak simdi gelecek 2 yi kurduktan sonra win2000
acılırken şifre sorma ekranından once 1 dakika kadar
bekliyor .. nasıl halledebilirim ..

birde RSS1003 HCF Modemim var ve sanırım bunu linux a
tanıtamayacagım ..