[linux-baslangic] redhat 8 ve ses karti , kernel , linmodem

From: Burak Inner (binner@kou.edu.tr)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 09:44:36 EEST

merhaba..

redhat 7.3 ve redhat 8 'de ses kartimi =E7alistirmayi basaramadim.
Iki dagitimdada kurulum tamamlandiktan sonra tekrar baslattigimda yeni =
donanim bulundu diyerek ses kartimi tanitiyorum
ama sonra sndconfig yaparak ses kartimi ayalarmayi deniyorum bir =
t=FCrl=FC olmuyor ses kartim =E7alismiyor.

Redhat 8 'deki redhat-config-soundcard komutuda ses kartimi bulamiyor..

Opl3sax Ses kartim var onu s=F6ylemeyi unuttum.

Opl3sax i=E7in kernel derlemem gerekiyor mu?? Kernelde b=F6yle bir =
mod=FCl var =E7=FCnk=FC.

Kernel patch nasil yapilir ?? HAngi dosyayi indirmem gerekiyor ?? 2.4.X =
s=FCr=FCm=FCne sahipsem 2.5 ile ilgili bir patch 'i y=FCkleyebilirmiyim?

Kernel'i y=FCkseltmem aslinda pekde iyi olmuyor =E7=FCnk=FC linmodem =
kullanmam gerekiyor ve kernel versionuna g=F6re rpm paket =
y=FCkl=FCyorum.
Yeni kernel y=FCkleyip linmodem kullanmam i=E7in hangi dosyayi indirmem =
gerekiyor bilemiyorum ???