[linux-baslangic] Re: RedHat 8.0

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 21:15:39 EEST

Çarşamba 2 Ekim 2002 23:34 sularında, Olgun Adem Kaya şunları yazmıştı:
> RedHat 8.0 i cekip hemen kurduk.
> Ustunde open office 1.0.1 var hemde ful turkce. Buna cok sevinip turkce
> problemi cozulmusmu diye bakalim dedik, gterm guzel problemsiz turkce
> karekterleri basiyor. Birde xterm de bakalim deyince gene ayni problem
> malum karekterleri basmiyor. Artik ben umidimi kestim turkce destegini tam
> olarak veremiyecekler. Gnome yada KDE kullanirsaniz turkce yazabiliyorsunuz
> ama baska bir wm icin ugrasmak gerekiyor.

gterm ne kullanıyor sanıyorsunuz? xterm kullanıyor. gterm sizin yerinize
xterm'i kullanıp ayarlarını yapıp sunuyor.

Başka wm'lar için birileri oturup uğraşsın artık. Bir dağıtım
sizden birşey gelmedikçe, sizin için uğraşmaz.

Yapın gönderin. Yeni dağıtımlarda gelsin.
Şimdiye kadar birşeyler düzelmişse birileri uğraşıp yama, fix gönderdiği içindir.
RH ya da feşmekan dağıtım yaptığı için değil.

Elmalarla armutları toplamayın.

Esen kalın,
Nilgün