[linux-baslangic] Re: Red Hat 8.0 + nvidia

From: Erçi EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 23 Nov 2002 - 12:41:53 EET

source rpm dosyalarını redhat 8.0 da
 #rpmrebuild --rebuild {paketismi}.src.rpm

komutuyla yeniden derleyebilirsin... kısa bir derleme işleminden sonra
ekrana gelen çıktılardan "Yazıldı
/usr/src/redhat/RPMS/i386/{paketismi}.i386.rpm" gibi bir çıktı görürsün,
bu paketi sistemine kurabilrisin.... kolay gelsin....

Sat, 23 Nov 2002 03:43:22 +0000 tarihinde
"snake" <snake@linux.co.uk>' in yazdıkları:

> Redhat 8.0 kurdum ve asus un nvidia chipsetli v3800 ekran kartini
> kullaniorum. redhat 7.2 varken nvidia nin driverlarini indirdim ve
> kurdum. ancak suan nvidia nin sayfasinda RedHat 8.0 icin kernel paketi
> yok. ancak sayfada kernel.src.* paketi var. src paketini kurdugumda
> ayni isi gorurmu. rpm uzantili olan src paketini indirdim actim paketi
> acabilmem icin /usr/src/ dizini altina redhat klasorunu olusturmam
> gerektigini soyledi bende olusturdum ve bu sekilde bir tar.gz kapeti
> acti. /usr/src/redhat/SOURCES/NVIDIA_kernel-1.0-3123.tar.gz

> [...]

- --

Erçin EKER
UIN:82166138

Live Free, Use Linux!