[linux-baslangic] Ses karti problemi

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Fri 22 Nov 2002 - 12:29:55 EET

Selamlar herkese,

Bende creative vibra 128 ses karti mevcut, gelecek 2.0 bunu crystal sound
fusion 46xx olarak algiliyor, mandrake 8.2 de oyle... sndconfig komutu ile
gelecek 2.0 ses kartini konfigure etti -bir kac denemeden sonra ilginc ama
hepsi ayni deneme idi- ancak daha sonra sistem yeniden kurulunca yine
olmuyor -yine ayni denemelere ragmen-...
Mandrake'de de haliyle kuramiyorum... Tik yapiyor ancak ses cikarmiyor... Bu
kartin direkt olarak driver'ini bulabilecegim bir yer var mi?

Bir de son sorum: Solaris'i (8 2.0.2) Intel Platform'da kuran var mi? Ya da
bu konuda yardim alinabilecek bir site bilen var mi -sun'in kendi sitesi
haricinde-...

Saygilar...