[linux-baslangic] Re: mail sorunu

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 21:40:20 EET

Merhabalar,

Bu bilgiyi en basta verseydin isler biraz daha kolay olurdu.

Cozum ya pop-before-smtp ya da SMTP Auth.
popbsmtp (http://sourceforge.net/projects/popbsmtp/ )
benim bir ara kullandigim sendmail icin guzel bir yazilim.
postfix icin ayri bir po-before-smtp yazilimi var
Bunlar genellikle perl programlari

Kolay gelsin
Mustafa Akgul