[linux-baslangic] Re: Mysql Sorunu

From: Reha Biçer (reha@intertasarim.com)
Date: Sun 10 Nov 2002 - 17:36:08 EET

hımm vlalahi yaptıgım tek ayar latin5 yapmaktı. ancak dediginiz gibi

[root@transal mysql]# telnet localhost 3306
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
(
3.23.52<1Ox/~OP",
Connection closed by foreign host.

[root@transal mysql]# telnet 212.x.x.x 3306
Trying 212.x.x.x...
Connected to 212.x.x.x.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.
[root@transal mysql]#

yapmıştım ve localhost deyince baglanıyor ama eth ipsini veripde baglanmaya
çalıştıgında baglanmıyor..
Bu arada my.cnf 'yide olmadıgında mysql default ayarlarla çalışcagını
bildigimden bunu demiştim ancak olmamıştı.

Yani burada ki gariplik sadece localhost'dan baglantıyı kabul ediyor. ip ile
ulaştıgından kabul etmiyor.