[linux-baslangic] Re: Mysql Sorunu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 10 Nov 2002 - 16:48:47 EET

Merhaba,

Sun, 10 Nov 2002 15:34:04 +0200 tarihinde Reha Biçer <reha@intertasarim.com>
yazdi:

RB> /etc/my.cnf içine
RB> [client]
RB> default-character-set=latin5
RB> eklemekden başka birşey olmadı. ve mysql'i restart. o kadar bundan
RB> sonra remote olarak baglanamadım. Olay sadece bu kadar. ondan önce
RB> sorunsuz bir şekilde remote olarak mysql'e ulaşabiliyordum.
DF> onceki mesajda da sordugum gibi, "Bu ayari kaldirdiginizda duzeliyor
DF> mu?".
RB> yok düzelmiyor..
o zaman farkinda olmadan baska bir yerde daha ayar degistirmis olma
olasiliginiz yuksek.

telnet 127.0.0.1 3306 komutuna cevap verdigini soylediniz. peki sunucu
uzerinden telnet sunucunun_ip_numarasi 3306 komutuna da cevap veriyor mu?
(kacsa sunucunun ip numarasi 195.115.34.2 mesela) cevap vermiyorsa verdigi
hata mesaji nedir? (connection refused? -- trying ... ?)

bir de my.cnf dosyasini tamam kaldirip sunucunun kendi ontanimli degerleri ile
calismasini dener misiniz? sorun ayar dosyasinda mi onu anlayalim.

(bu arada her ayar degisikliginde mysql'i tekrar baslatmayi unutmayin)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694
http://www.linux.org.tr/listeler.php  sayfasina bakiniz.