[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] Ekran kartı driver sorunu!!!YARDIMMMMM.

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 08 Nov 2002 - 18:26:38 EET

Selam
Öncelikle yüklediginiz driverin kernel versiyonunun sizin kernelinizle ayni
oldugunu kontrol edin. Redhat 7.3 te 2.4.18-3 kernel vardir ve siteden buna
uygun driver indirdiginize emin olun. Eger dogru kerneli kurmussaniz modülün
yüklenip yüklenmedigine bir bakin sanirim modülü nvidia olmasi lazim lsmod
komutu ile bu modülü listede bulamiyorsaniz insmod nvidia diyip modülü
yükleyin. Benim tahminim ya yanlis kernel driver ini indirdiniz ya da modülü
yüklemediniz.
Kolay gelsin.