[linux-baslangic] Re: Bazi problemler ve bazi cozumler

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 12:51:06 EET

* xmms harici bir program ile denedinizmi sorun belkide xmms den
kaynaklaniyor olabilir oyle abuk bir sey benim basimada gelmisti daha once
* tv seyretmek icin windoze asla ihtiyaciniz olmaz linuxda cine5 i bile
cozebiliyorsunuz :) 3 alternatif var benim
bildigim tv seyretmek icin
1 xavtv (ben pek tutmuyorum cok basit bir arabirim hizli felan ayni zamanda)
2 kwintv gayet guzel bir arabirim
3 zapping bu benim favorim redhat 7.2 de yanlis hatirlamiyorsam hepsi
geliyor cd icinde ancak hepsinin yeni versionlari mevcut sitelerinden cekmek
daha mantikli

kolay gelsin

cem