[linux-baslangic] Bazi problemler ve bazi cozumler

From: Volkan . (balvolkan@hotmail.com)
Date: Tue 05 Nov 2002 - 12:30:32 EET

Red Hat 7.2 kurulu mir makinam var. uzun cabalar sonucu sisteme VIA
chipsetli ac97 ses kartimi tanittim. Ancak simdi mp3 dinlemek istedigim
zaman XMMS ile uzun süre(1 dakika kadar) bekliyor dosyayi acabilmek
icin.Actiktan sonra da ayni sekilde sonraki sarkiya gecerken bekliyor.
Yukledigim modulun dogru oldugundan eminim. Anakartimin web sitesinden
aldım. Sizce sorun ne?
Baska bir sorun da TV izleme. AverMedia 98 TV kartini nasil
kullanicam.Sistem karti goruyor ama arayuz olayi nasil?
Bilgisayari actigimda Windowsa ihtiyac duymak istemiyorum. Lutfen yardim
edin.
Help Help...
Bi arkadasin CD cikarma sorunu vardi galiba. Sag tiklayip "unmount" diyorsun
CD'ye.
Yeni bir donanim ekleyebilmek icin de o donanimin "modul"unu bulman
gerek.Tabi sistem tanimadiysa. Sistemin hangi donanimlari tanidigini KDE
Control Center'dan bakabilirsin.

Unlimited Internet access for only $21.95/month.  Try MSN!
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/2monthsfree.asp