[linux-baslangic] Re: Bir suse sorusu (fwd)

From: Bircan Turkoglu (bircant@powerfm.com.tr)
Date: Mon 04 Nov 2002 - 09:54:50 EET

boyle bir secenek yok disable /enable edebilecegim bir yer yok kde/suse den
network conf a girdigimde eth0 olarak gosteriyor ve static ip secili dhcp
kullanmak istemiyorum cunku firewall engelim var win icin kullandigim statik
ip mi ve ona gorede gateway imi ayarliyorum yok genede olmuyor (bu arada ben
suse yi virtual PC ile calistiriyorum once cozup sonra linuxe gecis yapmayi
dusunuyorum once bu tur sorunlari cozmeliyim )