[linux-baslangic] Re: Bir suse sorusu (fwd)

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Thu 07 Nov 2002 - 09:19:40 EET

Selam,

ethernet card'inizi default gateway olarak gordugu icin internete giremiyor
olabilirsiniz, bu durumda, KDE masaustunden system - network configuration
bolumunde ethernet card icin disable yapin ve tekrar deneyin. SuSe degil
gerci ama Gelecek Linux kullaniyorum ve bu sorun bende boyle cozulmustu.

Sevgiler...