[linux-baslangic] telnette klavye

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 30 Jul 2002 - 17:39:01 EEST

Merhaba, tam bu alanlik bir sorum var. :)

Windows'tan telnet cekmek icin netterm kullaniyorum. Redhat 6.2'den
Slackware 8.1'e gecince bazi tuslar degisti galiba ama tam
cozemedim.

Mesela mc'de insert tusu calismiyor. Baktim önceki klavye düzenimde
insert tusu ^[[2~ imis. Simdi slack'in konsolunda iki kez insert
yapiyorum yine ^[[2~ cikiyor. Ama ben mc'deyken insert'e basarsam
sadece [2~ yaziyor. Yani insert tusunun görevi olan dosya secmeyi
yapmiyor.

Bir tane de Slackware 8.0 makinam var. Onda mc'de insert her nasilsa
duzgun calisiyor.

Sinek kucuk mide bulandirir derler, bu da tüm dosya vs islemlerimi
aksatti. Ne tavsiye edersiniz? :)

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr