[linux-baslangic] unreal tournament 2003

From: snake (snake@linux.co.uk)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 04:20:30 EET

merhaba
oncelikle oyunla alakali bir mail yazdigim icin kusura bakmayin.
daha once bu listede unreal tournament in windows cd den linux e kurulumu icin bir install dosyasi oldugunu duydum ve verilen adresten o dosyayi indirip makineme kurdum ve oyunu calistirdim. ancak suan elimde unreal tournament 2003 un windows surumu var. onceden oldugu gibi yani onceki versionda oldugu gibi bu version icinde bir install dosyasinin mevcuduietinden haberi olan kimse varmi acaba? bu konuda bilgisi olan birisi yardimci olursa cok sevinirim. reply i direk bana gonderebilirsiniz. tekrar kusura bakmayin.
kolay gelsin