[linux-baslangic] Re: linux zihni baslangic zihnidir

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 18 Dec 2002 - 19:24:14 EET

Selam,

XF86Config man sayfasında bir örnek var:
 Here is an example of a ServerLayout section for a dual headed configuration with two mice:

           Section "ServerLayout"
               Identifier "Layout 1"
               Screen "MGA 1"
               Screen "MGA 2" RightOf "MGA 1"
               InputDevice "Keyboard 1" "CoreKeyboard"
               InputDevice "Mouse 1" "CorePointer"
               InputDevice "Mouse 2" "SendCoreEvents"
               Option "BlankTime" "5"
           EndSection

Bu örneği kendinize göre uygularsanız sanırım çalışır.

Esen kalın,
Nilgün

Çarşamba 18 Aralık 2002 14:08 sularında, volkan@apb.com.tr şunları yazmıştı: