[linux-baslangic] Re: linux zihni baslangic zihnidir

From: volkan@apb.com.tr
Date: Wed 18 Dec 2002 - 14:08:43 EET

hmm bu yontemi denemistim zaten
startx -- -depth 16
ile calistirdim ve depth 16 olan subsection i 1024x768 yaptim.
olmadi.. bende bir GUI falan vardir diye buraya sormustum..

herneyse simdi baska birsey yapmak istiyorum..
sol taraftaki monitorumde linux konsolu olsun sag tarafta ayni anda X
kullanabileyim. bunun icin=20
XF86Config dosyamda sol tarafi konfigure ettim yani XConfig i diger ekran
karti ve diger monitor hakkinda hicbirsey bilmiyor..

ama startx dedigimde konsol ekrani karariyor.. kapkara bir ekran oluyor.
X 'i kapattigimda ise konsol ekrani geliyor ama .. malum.. X yok ortada.

bunun icin bir GUI degil baska bi cozum bekliyorum tabi :)

On Tue, 17 Dec 2002, Baris Metin wrote:

> Selamlar,
>=20
> Tue, Dec 17, 2002 at 09:36:36PM +0200 , volkan@apb.com.tr :=20