[linux-baslangic] linux problemleri :)

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Wed 18 Dec 2002 - 10:54:21 EET

Merhaba;
        Linuxle ilgili genel bir kac sorum olucak; red hat (7.3 kullaniyorum.)
1. Rpm paketlerini kurduktan sonra sistemde dosyalarin gerekli yerlere =
yuklenmesi otomatiik bildigim kadariyla fakat yukledigim rpm paketlerde =
paket biilgisi kurulu gozuktugu halde cal=FDst=FDr=FDlabilir dosyalar =
ortada yok. (xine.rpm) / rpm paketinin src.rpm olmasi bir sey fark =
edermi ederse nasil kurabilirim.?
2. tar.gz dosyalar=FDn=FD act=FDktan sonra nasil sisteme yuklerim =
./configure, make, make install vs.
3. tv karti tanitimini icin; red hat direkt gormedi ve bende driver =
larini ve gerekli dosyalari indirdim fakat configure etmek istedigimde =
gerekli folderlarin acik olmadiigini ve yukleme yapilamadigini (bunla =
ilgili dokluman var elimde ama...) dagir hata vermekte. islemi nasil =
yapicagima dair bilg. aktarirsaniz sevinirim.
T=FEk. Bol Bol LINUX.... :))