[linux-baslangic] Re: PARTITION MAGIC HAKKINDA

From: Ömer Maraş (omermaras@runbox.com)
Date: Sun 15 Dec 2002 - 21:29:15 EET

merhaba
http://astalavista.box.sk
sitesinden bunun crack'ini aratabilirsin... veya serialini..
ama dikkat et, bu crack sitelerinde genelde sponsorlar pornocu filan
oluyor. sakın biyerleri tıklatma açılan sayfaları kapayınca büsüürü daha
açılıyo.. sakın bilmediğin dosyaları kabul etme evet filan deme..
sadece istediğin cracki bul, zip dosyasını indir..

selamlar